GOD SAVE ME

my special experience :

* 1 time my ears heard the real audible voice of GOD spoke : " you are grow up now , school until university , you read many books , do you read bible ? " and GOD anointed me with " fire of passion to read bible " and i was feeling great passion to read bible 24 hours everyday from genesis until revelation in several months and GOD gave me Spirit of knowledge and Spirit of understanding .

* 1 time my ears heard the real audible voices of Angels sang : " be happy you are beloved by GOD with all HIS heart be happy be happy be happy you are beloved by GOD with all HIS heart be happy be happy be happy you are beloved by GOD with all HIS heart be happy be happy be happy "

* many times GOD help me solve problems .

* many times GOD healed me from sicks diseases .

* many times GOD speaks in my mind , teachs me , advises me , comforts me , tells me knowledges , tells me understandings , etc .

* secret : GOD hiding inside me . GOD in me .

* i believe will see GOD face to face .

...

pengalaman istimewa saya :

* 1 kali telinga saya dengar nyata audibel suara TUHAN kata : “ kamu sudah dewasa sekarang , sekolah sampai universitas , kamu sudah baca banyak buku , apakah kamu sudah baca Alkitab ? ” dan TUHAN mengurapi saya dengan “ api semangat membaca Alkitab " dan saya merasakan semangat yang besar untuk membaca Alkitab 24 jam setiap hari dari kejadian sampai wahyu dalam beberapa bulan dan TUHAN memberi saya Roh pengetahuan dan Roh pengertian .

* 1 kali telinga saya dengar nyata audibel suara Malaikat2 nyanyi : “ berbahagialah engkau yang dikasih NYA dengan segenap hati NYA berbahagialah berbahagialah berbahagialah engkau yang dikasih NYA dengan segenap hati NYA berbahagialah berbahagialah berbahagialah engkau yang dikasih NYA dengan segenap hati NYA berbahagialah berbahagialah berbahagialah "

* banyak kali TUHAN membantu saya mengatasi masalah2 .

* banyak kali TUHAN menyembuhkan saya dari sakit2 penyakit2 .

* banyak kali TUHAN bicara dalam pikiran saya , mengajar2 saya , menasehati2 saya , menghibur2 saya , memberitahu saya pengetahuan2 , memberitahu saya pengertian2 , dll .

* rahasia : TUHAN sembunyi dalam saya . TUHAN dalam saya .

* saya percaya akan melihat TUHAN muka ke muka .