TUHAN YESUS JURUSELAMAT KU !!!

Mazmur 146:3
Janganlah percaya kepada manusia yang tidak dapat memberikan keselamatan !!!

Yesaya 2:22
Jangan berharap pada manusia sebab ia tidak lebih dari pada hembusan nafas !!!

Yeremia 17:5
Beginilah firman TUHAN : Terkutuklah orang yang mengandalkan manusia !!!

Yeremia 17:7
Diberkatilah orang yang mengandalkan TUHAN !!! yang menaruh harapannya pada TUHAN !!!

Mazmur 31:24
Kuatkanlah dan teguhkanlah hatimu hai semua orang yang berharap kepada TUHAN !!!

Mazmur 62:5
Hanya pada TUHAN saja aku tenang sebab dari TUHAN lah harapanku !!!

Yesaya 41:10
Janganlah takut sebab AKU menyertai engkau !!! janganlah bimbang sebab AKU ini TUHAN mu !!! AKU akan meneguhkan engkau !!! AKU akan menolong engkau !!! AKU akan memegang engkau dengan tangan kanan KU yang membawa kemenangan !!!

http://star777diary.blogspot.com/2018/10/tuhan-yesus-juruselamat-ku.html