Bible Psalm 55

Bible Psalm 55

GOD !!! listen to my prayer !!! do not ignore my plea for help !!!

attend to me and answer me !!! i am anxious and mourn in my complaint !!!

because of what enemies said !!! because of threats of wicked !!! for they bring down suffering on me and in their anger assail me !!!

let enemies dead !!! let them quick goto hell !!! because evil is in their dwelling place !!! because evil is in their heart !!!

deceivers traitors killers enemies will quick dead !!! GOD will cast enemies to hell !!!

+++
http://star777diary.blogspot.com/2018/03/bible-psalm-55.html
+++

Alkitab Mazmur 55

TUHAN !!! dengarlah doa ku !!! janganlah mengabaikan permohonan ku minta tolong !!!

perhatikanlah aku dan jawablah aku !!! aku cemas dan berduka dalam keluhan ku !!!

karena apa yang musuh2 katakan !!! karena ancaman2 dari orang2 jahat !!! sebab mereka menyusahkan aku dan dengan geramnya mereka memusuhi aku !!!

biarlah musuh2 mati !!! biarlah mereka cepat ke neraka !!! karena kejahatan ada di tempat tinggal mereka !!! karena kejahatan ada di hati mereka !!!

penipu2 pengkhianat2 pembunuh2 musuh2 akan cepat mati !!! TUHAN akan melemparkan musuh2 ke neraka !!!